invincez.blogspot.com

apesaje...janji jalan


semalam | hari tu


seperti dijanjikan...














bru 54%...
kirenye...
aku tak la blog addict...
:P


oh ye...
smlm lupe...
family aku ajak dinner...
kat hotel...
mule2 xnk g...
bdn msh x larat mne...
tp...
pk2 blk...
pegi x pegi...
aku tetap kne mkn mlm gak...
dah tu...
klau g...
dapat mkn free...
jd...
last2...
aku g jugak...
tp mkn xbyk mne...
separuh jumlah aku bese mkn...
ok la tu...
dpt agk mkn sedap...
yg xbestnye...
time tu la h/p aku wat hal...
bley lak hang...
nk kes aku slalu godek2...
system die la nih...
tukar OS la...
(dulu WM5...then aku tukar ke WM6.5)
masuk software macam2 jenis...
function wireless pun...
hilang tah mne2...
skejap ade...
skejap xde...
cam biskut chipsmore lak
(btul ke chipsmore? setahu aku biskut sandwich cokelat tu kn? ape nme die ntah)
baru ingt nk amik gambar...
family...
n makanan2...
kasi up sini...
rugi2...
nanti aku nk bli hp baru lak...
mne nk cekau $$ nih...
smlm...
de gak budak2...
uitm cendering...
(ape kaitan uitm cendering ngan aku hah?xde pn.tetibe menyelit)

selain tu...
korg rse...
jam kat bwh ni...
cool x??...




















nk tau lebih lanjut...
bace sini...


p/s: papepn...aku mkn smpi kenyang smlm

3 comments:

tak cool la jam tu. ha ha :P


ps : makan dgn family la saat2 yg plg best, aciate suda.. he he

 

secara jujur susah betul aku nak pahamkan bhsa sms..skit2 je la kalo short.
biar perkataan penuh kalo nak blog stail point pun.
buat mcm first post lama ko tu lagi baik.

 

Daffodil: mmg tak cool. jam tuh hot...kan buat dari batu gunung berapi :p

mihian: berjimat cermat amalan mulia. haha...okeh. post2 baru akan dikurangkn bhasa2 sms nih.