invincez.blogspot.com

apesaje...janji jalan


Hari² yg memenatkan (penat ke? :p)

Alkisahnye camni...

Hari last2 cuti mid-sem hr tu aku sgt2 la bosan. Dlm bosan tu aku terpk nk ubah susunan perabot dalam bilik kat hostel MAIDAM. Sempit weh! Sempit sgt²...besar sket je dari lokap polis. Dah masuk perabot seme, langsung dh xde ruang utk ddk2 atas lantai. Aaaapekah!!?

Jd, sabtu mlm ahad baru ni (23/08/09) aku bertolak gi hostel dan sebaik je sampai, n masuk dlm bilik. Aku terus jalankn projek yg sekian lame dirancang tu (ni kalau spot-check mau kene saman nih).

Dan berikut adalah gambar2 diambil setelah ubah suai disempurnakan.


1) mula2 gambar almari. aku susun lurus je kat tepi dinding (ni la yg beri byk ruang)




(2 gambar atas) Ade sikit kekosongan. Mula² tatau nk letak ape.
Last² dpt idea buat tempat MBKT dan gantung baju.

2) gambar² perabot lain



(3 gambar atas) Placing meja mmg xle ubah. Static cam asal.
Yg penting kat sini PC aku (assignment, gaming n layan cite) dan wheel utk racing



Penyidai dipindahkn ke sini.


Katil sebelah yg tak digunakn jadi stor simpan barang.


Perkara pertama yg diubah suai. Laci ke tempat letak kibod...yeahh!!
Penting beb..tempat lepak utama la katakn.


3) last sekali...

Diambil dari pintu depan bilik.





Pengubahsuaian yg dilakukn menjadikn bilik aku nampak lg luas dan lapang. Kalau nk dibandingkn dengan sususnan sebelim ni....hampeh!! nampak gayanye, aku lg sesuai buat interior designing...feveret tuh. bab design² mmg feveret nih

Ha'a..gambar sebelum ubah suai xde lgkn? sat...nanti aku update. lupe lak nak ambik.

0 comments: