invincez.blogspot.com

apesaje...janji jalan


btol2 xtdo smpi pagi

ha...
kn btol...
aku...
masih blom...
tdo...

tp..
bukan kerna...
teman baru...
tadi...

ckp sal...
teman bru...
td...
aku geram...
sesgt...
ade ke patut...
tgh2 syok...
sedut...
ptg td...
tetibe...
"no internet connection"...
mmg...
FRAK!!!...
tp...
lam kol...
2300 td...
dpt blk...
on9...
so...
aku apelg...
pulun sedut...
sungguh2...
amik ko...
(bese aku limit speed coz org len pn nk gne gak kn?)
(tp kli ni lantak la...spe soh offline td)
dan...
bru sebentar td...
teman bruku...
bru siap bersiap...
dan aku...
trus carik...
sub...
dan aku jumpe...
subnye...
huhu...
(klik gambar utk rse dengki yg amat)

tp...
aku lak...
cam...
dh malas...
nk layan...
pasal...
dr ptg td...
smpi skang...
aku layan cte...
memula tgk...
The Pacific...
part 1 smpi...
part 5...
mau dah bazir...
5 jam...
kat situ...
then...
smbg tgk...
Tooth Fairy laks...
aduss...
lg 2 jam...
terbazir...
gle maraton...
tgk cte...
7 jam...

p/s: esk je la tgk camni....atau, tggu yg 1080 punye versi.huhu

0 comments: