invincez.blogspot.com

apesaje...janji jalan


exam..oh..exam...

esk...
18/04/2010...
bermula la...
perjuangan...
aku d...
final exam...
utk...
sem nih...

tp...
tgk jadual...
yg...
dsalin...
kt bwh ni...
haru...


18, 19, 20/4, ..., 25, ..., 27, 28, 29/4, ..., 3/5


berderet-deret...
cam kete api...
ape salahnye...
klau tiap...
paper tu...
selang2...
hari die...

yg lg...
aku xbley blah...
slip exam...
xdpt lg...
kte dh bg...
gaye camni...
aku kne...
serbu...
pjbt akademik la...
pg2 bute esk...
da la...
8.30 pg 1st ppr...
kacau btol...

*study mode*

p/s: doakn aku dpt jwb dgn mudah segala macam ppr n soklan sepanjang exam nih n semoga aku dpt amik slip exam esk. korg yg exam pn aku doakn slamat menjawab dgn kacang n tenang.yg dh abis exam laks...ingt2 la kterng yg berhempas pulas menjawab sdg korg sronok2 cuti2 :p

0 comments: