invincez.blogspot.com

apesaje...janji jalan


ini malam xla bosan lagi...sudey berteman bru (hehe)

yep...
aku...
konfem x...
buhsan...
ini...
malam...

huhu...
ini malam...
mesti...
best giler2...

baru...
skejap tdi...
aku...
dpt teman...
utk...
ini malam...

tdo pn...
tak sorg lg...
tp...
aku rse...
ini mlm...
mesti aku...
x tdo...
smpi pg...
mungkin...
sambung trus...
smpi...
lebih dr...
pg...
ehehe....

emm...
ape!!?...

nk knal...
teman aku...
ini mlam!!?...

sat ye...

...
...
...

die...
diam je...
tande...
setuju la...
tu...

...
...
...

jeng jeng jeng...

tuan2...
puan2...
korg sme...

skang...
diperkenalkn...


screenie Avatar...lme aku tggu


AVATAR!!! (haha)
DVDRip tuh...
tp...
mak oii...
2.1Gb...
gedabak punye...
saiz...
papepun...
yg penting...
syok2...
besh2...

skang tgh...
sedut...
5-7 jam...
lgi...
siap r...

chow dlu...
bye2...


p/s: spe2 yg tau mne asal screenie tuh...diam2 je la eh

0 comments: